Известие

Collapse
No announcement yet.

147 датчик рейл

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 147 датчик рейл

    Здравейте да попитам знаете ли каде се намира датчика за комън рейла ?

  • #2
    Кой датчик те интересува, за налягането на горивото в рейла ли?
    Ако е той можеш да го търсиш на рейла от където излизат тръбите за дюзите!
    Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

    Comment


    • #3
      Ами мисля че този ми трябва благодаря

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от achkata Покажи съобщение
        Ами мисля че този ми трябва благодаря
        Тий е само един - от шофьорската страна на рейла (тръбата, от която излизат тръбичките за дюзите)
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          ем под регулатора малко в дясно ?

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от achkata Покажи съобщение
            ем под регулатора малко в дясно ?
            Регулторът ти е на гърба на помпата
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Те го те . По-снимките ще се орянтираш къде е
              Attached Files
              156 sportvagon 1.9jtd

              Comment


              • #8
                Защо ти трябва?
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Защо ти трябва?
                  Пак ли не разбра бе колега!Трябва му на колегата да знае-защото ще трябва да си пръсне буксата с контактен спрей!Защото като е на контакт-му показва 250бара-което е недопустимо и колицата му не иска да запали!Ако има нещо питай ще ти обесним!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                    Пак ли не разбра бе колега!Трябва му на колегата да знае-защото ще трябва да си пръсне буксата с контактен спрей!Защото като е на контакт-му показва 250бара-което е недопустимо и колицата му не иска да запали!Ако има нещо питай ще ти обесним!
                    Специалист, покажи ми в кой пост го пише това за 250-те, че нещо не го виждам. И вземи се дръж малко по-прилично. Щот може и да не му е от буксата
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Специалист, покажи ми в кой пост го пише това за 250-те, че нещо не го виждам. И вземи се дръж малко по-прилично. Щот може и да не му е от буксата
                      Да не казвам голяма дума, ама май се оказа от датчика за налягане в рейла(и то само с почистване на буксата). На контакт показваше 100-200-250бара всеки път различно. След почистване на буксата засега колата държи точните обороти без да ги мени и засега пали всеки път. Както и стабилизирва налягането в рейла на 300бара. Преди и таргет-а се вдигаше от време на време на 330-350. Ще споделя до месец, като разбера със сигурност дали е било от тази простотия или ще продължи да ми трови нервите...
                      За този датчик ли става дума ?
                      А сега като слязох да пробвам пак , ми излезе "EBD System failure"
                      Пак заповядай колега ако нещо не ти е ясно ще ти обесним като на малко дете!!!
                      Last edited by tonov; d.m.y г., 23:44.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                        Да не казвам голяма дума, ама май се оказа от датчика за налягане в рейла(и то само с почистване на буксата). На контакт показваше 100-200-250бара всеки път различно. След почистване на буксата засега колата държи точните обороти без да ги мени и засега пали всеки път. Както и стабилизирва налягането в рейла на 300бара. Преди и таргет-а се вдигаше от време на време на 330-350. Ще споделя до месец, като разбера със сигурност дали е било от тази простотия или ще продължи да ми трови нервите...
                        За този датчик ли става дума ?
                        А сега като слязох да пробвам пак , ми излезе "EBD System failure".............Пак заповядай колега ако нещо не ти е ясно ще ти обесним като на малко дете!!!
                        Не ми отговори в кой пост пишеше за 250Бара та се заяде с мен. И понеже съм малко дате - оправяй се поне без мен с новия ти проблем
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment

                        Working...
                        X